Followers

Monday 17 June 2013

Hikmah dariNya..

Setiap perkara yang telah dan akan berlaku mesti ade hikmah yang tersembunyi..dan apa yang pasti hikmahnya sangat bermakna buat kita..

Berat untuk aku memulakan semuanya..mungkin entri sebelum ni..aku menggunakan panggilan 'aku'..tetapi rasenya nak ubahnya kepada 'najdah'..ok x??..hehe..ngada2 la..ok la..sepanjang minggu lepas, bulan ni dan tahun ni..pelbagai dugaan yang telah dilalui najdah..dan alhmdulilah dengan pertolongan Ilahi dapat mengharungi dengan sabarnya..seperti ape yang najdah cakapkan setiap perkara pasti ade hikmahnya..cuma kita tak tau bila..subhanaAllah..ciptaanNya sangat sempurna..ape yang pasti sekarang..mesti n wajib terimanya dengan reda..

ape yang najdah merepek ni..xtau la..rase macam ayat berterabur ajer..whatver la..macam2 la..tengok..aishh..xfaham la dengan ayat sendiri..minggu ni pening sikit..fikiran x tau dah berpusing kemana..Sabar itu Indah..Janji ALLAH Janji Pasti..



sebenarnya..ade perkara yang ingin dikongsi..tetapi tangan berat untuk menulisnya..lidah kelu untuk berbicara..kalau ade kekuatan pasti akan dikongsikan..tetapi bukan buat masa sekarang..

No comments:

Post a Comment