Followers

Wednesday 16 September 2015

A new semester for Last semester

ehemmm..semester baru dah masuk  dua minggu dan I baru nak update entri..podiooo..sorry la sesangat..buat-buat sibuk sebenarnya..huhuhu..paper sem ni amik 2..macam ambik sepuluh..biasa laaa senior kann..dengan tesis yang mereput entah ke mana..mood ke laut..

sem ni lain dari yang lain sebab yang utama of coss la last sem..sedih wehhh..Allah je yang tahu..nak tinggalkan benda yang dah tiga tahun setengah yang menjadi kebiasaan..susah kott..nak alami dunia luar yang penuh mencabar itu..waduh2..

sem last amik paper asas keusahawanan dan junior-junior yang berlagak pandang I macam freshie..urhmmm..hampa ingat cheq sem satu kaa??cessss..memang pun sem satu tahun empat..hurmmm..tapi bagus jugak nampak sangat yang I ni budak-budak gitu..xjadi nak marah..huhuhu..mungkin sebab dah tukaq image kott..pasai tu junior xkenai..husnuzon!!

so diharapkan sem ni lagi terbaik..ciptakan lebih banyak kenangan bersama yang terchinta..eehhhh..hahahaha..dan semoga dapat siapkan tesis dengan jayanya..yang tu diharapkan sangat2..plezzz

No comments:

Post a Comment