Followers

Sunday 28 April 2013

My family always in my heart forever

Entri kali ni adalah aku nk cerita about my family..
when keluarga menjadi topik kali ni..tiba-tiba hati aku menjadi gembira n sayu sedikit..al maklum lar sekarangkan aku tengah belajar luar dari negeri aku..xder la jauh sangat sebelah utara jerr..kalau naik bas dlm 6 jam jugak la..hehe..miss my family, parents n my home..baiti jannahti..semoga keluarga ni akan kekal bersama hingga ke syurga..amin..

Aku mempunyai ibubapa yang sangat ku sayangi dan sanjungi..yang mementingkan agama dari hiburan..terbaik lahh..dan aku mempunyai 10 orang adik beradik yang begitu cukup memahami dan sanggup tolong menolong antara satu sama lain..overallnya sangat awesome n incredible..love u all forever..my family mesti laa kena puji..hihi..aku cukup bangga mempunyai keluarga yang ada ketika susah dan senang..agama didahulukan..huhu

this is my parents..always love n miss u..Haji Zainal Abidin n Hajjah Siti Halijah..always be  my ibubapa hingga ke syurga

keluarga bahagia..sangat happening..hehe

perempuan yang tercantik dalam keluarga..phewitt..jangan jelezz yer

wauu..sapakah gerangan bakal pengantin ni??secret..look n see..


ni la my big family..haha..big x??gambar ni diambil mse my brother was married with charming woman..hehe..sekarang dah bertambah ahli dalam keluargaku..sayang korang semua..



ni baru sedikit yang dikongsi..banyak lagi nak dikongsi tentang keluargaku ini..kalau cerita pasal keluarga setahun xcukup apatah lagi semalam..even that aku sangat bersyukur sebab dapat keluargaku ini..kalau diberi pilihan untuk memilih keluarga..aku tetap pilih keluargaku ini..huhu..bajet poyooo..

No comments:

Post a Comment