Followers

Tuesday 30 April 2013

Nak kahwin..

nak kahwin??..wauu so amazing..susah tau nak dengar dari mulut aku nak kahwin..yess..memang aku nak kahwin..but not now..mybe 25 years old something..hehe..tapi yang pasti bukan sekarang..aku ni masih mentah nak kahwin..kira macam budak-budak lagi..keseluruhannya memang x sesuai lagi..sebabnya mental and fizikal not ready yett..

Kahwin adalah bukan satu permainan suka-suka tau..ianya satu hubungan yang halal disisi Allah..dan yang paling important is tanggungjawab..itu yang paling penting..orang sekarang nak nikah sebab nafsu kot..hehe..tp ada juga yang kahwin sebab dah jodoh awal takkan nak dilambatkan..betul tak??..tapi aku x tolak kalau jodoh aku ni awal..beria-ia nampak..tadi kata xnak nikah awal..hmmm..takdir..siapa yang boleh tolak..

tapi nak macam ni..serius..sangat-sangat suka tengok video ni..so sweet..
bila tengok video ni terus terdetik dalam hati nak nikah awal..hehe..tapi aku nak kejar cita-cita dulu n balas jasa ibubapa aku dulu..baru kahwin..kemas x??..

No comments:

Post a Comment