Followers

Wednesday 1 May 2013

Bersyukur kepadaMu

Angin bosan yang melanda, menyebabkan aku untuk tulis sesuatu yang aku merasakan kita patut bersyukur hidup dalam keadaan yang aman dan baik..kalau kita lihat keadaan di negara timur barat..baru kita tau bertapa nikmatnya tinggal dekat malaysia..nak tau kenapa??..sebab td masa sambil tunggu azan dari solat isya'..aku ada larr bukak my Fb and nak tau apa yang aku jmpa..picture ni..


mungkin pada pandangan orang yang mempunyai segala-segala..anggap ianya biasa..tp bagi aku ini tak biasa..kita patut bersyukur kerana hidup kita masih lagi ok..xseperti depa sume dkt Syria, Pakistan and Iraq..so kepada anak-anak manja(yang rasa dirinya manja la..)..tengok apa yang kita ada dan bersyukur apa yang ada even x seberapa..itu yang sangat penting..bersyukur apa yang dikurniakan oleh pencipta kita..

satu lagi video yang aku merasa sangat terpukul melihatnya..sangat2..betapa indahnya islamMu ni ya Allah..aku Bersyukur menjadi hambaMu dan menjadi umat nabi Muhammad S.A.W..

No comments:

Post a Comment