Followers

Saturday 18 May 2013

My mom is my heroin..

Mungkin dah terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Ibu..tetapi hari ibu bukan sehari tapi selama-lamanya..i love u ma..

ma ialah seorang ibu yang cukup ku kagumi..ma ade ketika ku rasa sedih dan gembira..bila aku sakit even sikit jer mesti ma dengar rintihan aku walaupun dy banyak kerja nak buat..dy tetap layan..Ya Allah!! sesungguhnya hamba mu ini bersyukur sebab dikurniakan seorang ibu yang sangat baik hati..mungkin kata-kata tidak dapat digambarkan tapi biarlah doa yang menceritakan segala-galanya..

Ma ku yang cantik dan penyayang..ku sangat bersyukur mempunyai ibu seperti mu wahai ibuku..
Kalau aku diberi pilihan untuk memilih ibu..tanpa ragu-ragu aku akan menjawab..kupilih Hajjah Siti Halijah menjadi ibuku buat selama-lamanya..dengan ini aku ingin mengucapakan terima kasih for my ma sebab sudi menjadi ibu kandung buatku..kadang-kadang aku ni nakal tapi ma tetap sabar dengan..aku cukup kagum dengan kesabaran yang ada padamu wahai ibuku..

me with my beautiful charming ma..


its u siti halijah..

No comments:

Post a Comment