Followers

Thursday 25 April 2013

PRU 13

sekarang demam pilihanraya umum ke-13..apa yang menarik tentangnya?..aku pun xfaham dgn dunia politik ni..tp apa yang menariknya tentang ini semua adalah..bahangnya terasa..sangat-sangat terasa..even aku x mngundi  itu x bermakna aku xblh bagi pandangan atau persepsi tentangnya..al maklum larr aku ni kan baru 20 tahun..what i care about that??..siapa yang menang atau majoriti dapat undian yang banyak atau lebih..itu belakang kira..tapi apa yang pasti..kepercayaan dari rakyat Malaysia..thats very important..

So kepada para pemimpin atau bakal pemimpin..pimpin la rakyat kamu dengan sebaik-baiknya..kerana amanah atau tanggungjawab yang diberikan sangat2 berat..dan apa yang pasti janji yang dilafazkan harus ditunaikan..'janji ditepati'..

And kepada rakyat Malaysia yang boleh mengundi..jalankan tanggungjawab anda..anda tau siapa yang layak menjadi pemimpin..aku undi pemimpin yang boleh menjalankan tugas berlandaskan Islam yang sebenarnya.."Hidup ISLAM"..seriusnya..hehe..


jalankan tanggungjawab sebagai pengundi yang yang sebenar..selamat mengundi..

No comments:

Post a Comment