Followers

Thursday 28 March 2013

20 years birthday..

Alhamdulilah..aku sangat2 bersyukur kepada Allah s.w.t..kerana aku masih bernyawa dan still berada dibawah lindungannya..sangat2 bersyukur..hari ni 28 march 2013, it was my birthday..Ya Allah..sampai skrang aku masih x percaya yang umur aku 20 tahun..aku masih rase yang umur aku bru belasan tahun not puluhan..oh my god..even that..aku sangat bersyukur kpdNya..

present from my beloved usrah(ladybird)..tq sngt-sangat..wauuu dapat camera..

ni kek dari my usrah..yg copeng cikit 2 kena tindang dgn kek lain..hehe..
memang shock giler2..xsngka..mmg xsngka..aku x jangka yg member usrah aku akn buat surprise birthday party..sngat-sangat kaku..lidah very kelu..xtau nak cakap ape..overall thanks so much sb sudi buat party 2..mmg best sangat2..lebih2 lagi dapat sambut dgn para-para AJK bicara siswa siri 2..dkt pusat islam UUM..n this is my first time sambut besday without my parents n my family..tp kawan-kawan dkt UUM exp kwn dkt DPP TNB dpt menceriakan hari bahagia ku ini..hehe

No comments:

Post a Comment