Followers

Wednesday 13 March 2013

Ku Bersujud kepadaMu...




      Ya ALLAH, aku sangat merindui dan mencintaimu walaupun jasad dan roh terpisah..aku akan sentiasa bersamaMu wahai pencipta diriku ini..aku akan terus bersujud kepadaMu..


      "Dan apabila hamba-hambaku bertanya kepadamu tentang aku, (jawablah) yang aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia memohon kepadaku, hendaklah mereka memenuhi segala perintahku, supaya mereka selalu berada dalam kebenaran."

                                                                            (Surah al-Baqarah, ayat 186)



     Oleh itu, setiap kali ujian muncul, setiap kali aku berasa lemah, aku selalu dan sentiasa diingatkan yang aku memiliki Tuhan yang tidak pernah letih dan jemu mendengar permohonan dan doa aku.Tuhan suka kalau kita  memohon dan senang mendengar luahan hati hamba-hambanya.Sepanjang hari, sepanjang malam dan setiap waktu..


     Ketika aku sangat sedih dan berasa diri aku ni lemah..Kau terus bersamaku..Engkau tidak jemu mendengar rintihan dan luahan hatiku ini..Ya Allah, Engkau sememangnya sangat penyang dan pemurah..Engkau ada ketika aku duka dan suka...



                                                                                  Lots of LOVE to ALLAH


No comments:

Post a Comment