Followers

Sunday 17 March 2013

Masa-masa yang terindah..

Kenangan bersamamu..Miss u all..

        Aku ade la post link blog aku ni dekat fb group Homestay keluarga aku punya..ingatkan depa sume puji la..xpun kagum..yer la adik bongsu dia boleh buat transform yang baru..ni tak..kutuk ade la..tapi ada jugak la yang bagi advise and suggest a new thing..thanks a lot..tapi ada la akak aku sorang ni bagi cadangan supaya aku tulis tentang school aku dulu(hanani kena mention kan nama dia..tau2 la)..hmm great idea..kenapa la aku tak terfikir yer..ape-ape pun tengok la kegembiraan aku masa form five..hihi..

ni la geng2 mase form five..wahh rindunya korang..suka dan duka bersama.

bestfriend forever madihah..hehe..love n miss u always..

heppy..

ni pun my bestfriend gak mastura aida @kuadakamu93.blogspot.com..

geng-geng yang selalu happening n very2 meriah..
bila teringat balik..rase ni jer gambar yang kita berempat ada..rindunya detik kita bersama
     


 when lihat gambar ni teringatkan korang..seriously..rindu-rindu sangat..wahh nak balik kepada zaman masa kita bersama..even kita bergaduh atau salah faham kita tetap bersama..rindu sangat time tu..rinduuuu..miss u all 5 Bukhari batch 2010..

2 comments: