Followers

Tuesday 19 March 2013

Impian perlanconganku..

My Impian..

     Minggu ni sangat sibuk dengan assignment tapi sempat lagi aku untuk tulis blog ni..hmm biasa la dah jadi habit pulak..kalau bukak fb mesti buka blog..whatever la..asalkan dapat hilang stress yang tengah melanda aku sekarang..assingment..I Love U...

    sebernanya dah lama aku nk tulis pasal tempat yang aku merasakan aku tengok jer tempat ni terus nak pergi..cuba teka dekat mana?kawan aku ada tanya aku tempat mana yang awak rasa nak pergi dulu..hmmm..pergghh susah nak jawap tu..sebab aku merasakan semua tempat aku nk pergi..tapi ada la tempat yang dalam lubuk hati aku rasa macam nak pergi dan melancong..hmmm..

ni la tempat yang pertama dalam hati aku..bila jer aku tgk tmpt ni terus ak rasa mcm tenang dan damai jer..x tipu tau..kalau boleh nak pi dkt cni dgn my parents n my family..tp apa yang jelas bkn untuk melancong tau tp utk menunaikan rukun islam yang kelima..

yang kedua pulak dkt japan..kira macam angan-angan la..tp mana tau angan ni menjadi realiti..ohhh japan..i want to go at there..

ni sushi yang aku gila-gilakan..dpt makan dekat tesco pun kira jadi la..hehe

tempat ketiga pulak ak nk pergi dkt Dubai..tau2 la dubai ni 'syurga membeli belah'..tp ak ni bukan la  shopaholic  ok..just mcm nk pegi jer...

cuba teka dkt mana ni?..Malaysia la..tempat kelahiran aku..aku mahu teroka more dkt malaysia..

mesti org menyakakan yang korea adalah tmpt pertama aku nk melancong..itu salah semata-mata..even aku holic korea xsemestinya korea adalah tempat pertama..hihi..

No comments:

Post a Comment