Followers

Thursday 21 March 2013

kata-kata semangat dariKu..

     Aku ni bukan la seorang yang arif dalam memberi kata-kata ni apa lagi kata-kata peransang dan semangat..tapi xpela aku try cuba la jugak..kakak aku dan kawan2 aku pun ada suggest supaya aku tulis dalam blog ni berkaitan tips atau bincangkan pasal agama..hmmm..macam mana yer..susah jugak 2..takut kot2 silap bagi information pulak..tapi orang tua-tua cakap 'jangan menyerah selagi belum mencuba'..



kata-kata ni saya letakkan dekat cover page FB..hehe




 kata-kata ni aku ambil sebagai peransang dalam hidup aku..sebab kata-kata ni ada kaitan dgn my life..semua pic ni aku copy dekat internet..xper ker ciplak benda ni..rasanya xper kot..ilmu harus dikongsi bukan untuk disimpan sebagai kenangan..betul x?..aku ingat lagi pepatah arab yang aku terjemahkan dalam bahasa melayu 'pokok yang tidak berbuah ibarat ilmu yang tidak beramal'..so ilmu yang ada dalam diri masing-masing termasuk aku..seharusnya dishare..bukan sorang-sorang jer yang dapat..


                                                                                                Sharing is caring

No comments:

Post a Comment